söndag 4 november 2012

Leif borta, jag målar.

I morse åkte Leif till Tjeckien och är borta till och med fredag. Jag är ledig hela helgen och även imorgon, måndag. Missförstå mig rätt nu, jag älskar mitt jobb och Leif MEN jag njuter något så fruktansvärt av att vara ledig och ensam. Bara kunna gå omkring och göra vad jag vill.

Idag har jag tagit tag i lite ångestsaker, till exempel den hemska furupanelen i trappan, som vi har bestämt oss för att lasera i stället för att måla vit. Det blir helt enkelt för vitt. Första varvet på den väggen är gjort. Har även slaskat på sista lagret färg på ledstången till trappan och ska ÄNTLIGEN måla sista varvet på själva trappräcket.

En liten förhandstitt på ledstången. Grönt är skönt!

Nej hörrni, nu ska jag återgå till allt det roliga! 

/Elisabeth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar